ANTWOORD OP UW VRAGEN

Veel gestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Kartonnen ecologische dierengrafkist: Wij proberen altijd het pakket zo snel mogelijk te verzenden naar dat u uw bestelling geplaatst heeft. Het kan 1 tot 2 werkdagen duren voor dat het pakket bij u is. Vakanties, feestdagen en weekenden kunnen vertraging opleveren. Wij leveren ook bij elke bestelling een tracktrace code zodat u uw bestelling kan volgen. LET OP; wij bezorgen onze pakketten met de service van Post NL en zijn dus afhanggelijk van hun bezorg tijden en datums. Voor meer info van de bezorg service van postnl kun u kijken op: www.postnl.nl 

Waar kan ik een Animal aftercare dierengrafkist bestellen?

U kunt de dierengrafkist van Animalaftercare bestellen in onze webwinkel. of bij onze Dealers

Kan ik een dieren grafkist ook bestellen als mijn huisdier nog niet overleden is maar oud/ziek is?

Ja zeker dit kan, dit is zelfs verstandig om te doen in verband met de verzendtijd. U hoeft dan niet meer op de dieren grafkist te wachten om het moment als het zo ver is. U kunt dan rustig afscheid nemen van u geliefde huisdier, omdat u de grafkist dan al in huis hebt.

Ik kan niet bestellen of Ideal/ Pay Pal heeft een storing, wat nu?

U kunt dan een bestelling doen via de mail. info@animalaftercare.nl Door het contactformulier in te vullen met met uw gegevens en de kist die u wilt bestellen. Zodra wij uw mail binnen hebben nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik woon in België kan ik dan ook een kist bij jullie bestellen?

Ja zeker dit kan. U kunt de bestelling doen en deze via Pay Pal. Heeft u geen Pay Pal dan kunt contact met ons op nemen via de mail. Of U kunt contact opnemen met onze vertegenwoordiger in België Janimalia 

U moet er wel rekening mee houden dat het 1 tot 3 werkdagen duur voordat de grafkist bij u binnen is Als wij hem van uit Nederland verzenden. Email aders: info@animalaftercare.nl

Hoe kan ik het beste aan mijn kinderen vertellen dat hun huisdier er niet meer is?

Voor kinderen is hun huisdier niet alleen een huisdier maar ook hun beste vriend. Dit is omdat een huisdier vaak al van af de geboorte er is en ze samen opgroeien. En een huisdier vertelt hun geheimen niet door, ze pesten niet, ze orden niet en zeuren niet als ze iets niet goed doen, ze houden onvoorwaardelijk van u en uw kinderen.

Daarom is het erg belangrijk dat u eerlijk bent tegen uw kinderen. Meer informatie kun u vinden op onze pagina https://www.animalaftercare.nl/huisdier-is-overleden-nu/kinderen-en-huisdieren/

Mijn huisdier is overleden, wat nu?

En dan is het voorbij… En nu? U kunt uw huis dier begraven of cremeren. U kunt uw huisdier naar een dierenbegraafplaats of dierencrematorium brengen, maar u kunt uw huisdier ook zelf begraven.  Voor meer informatie en wed en regelgeving kunt u kijken op https://www.animalaftercare.nl/huisdier-is-overleden-nu/  Voor vragen van het begraven in uw achter tuin kunt ook contact op neem met uw gemeente.

Kan de dierengraafkist ook met spoed verzonden worden?

Ja dit is mogelijk wij kunnen de dierengraafkist met spoed verzending. U ontvangt u bestelling dan de volgende dag voor 10:00 uur of 12:00 uur. Dit gaat altijd in overleg met ons en u. Let op hieraan zijn wel extra kosten verbonden. Vraag ons naar de kosten. info@animalaftercare.nl

Is mijn dierenarts ook dealer bij jullie?

U kunt dit bij uw dierenarts vragen of kijken op onze dealer pagina. U kunt ons ook altijd een mail sturen met de vraag of uw dierenarts dealer van ons is. Wij zullen u dan zo snel mogelijk beantwoorden. Is uw dierenarts geen dealer kunt u de dierengraafkist altijd in onze webwinkel bestellen.

Hoe kan ik dealer worden?

Door contact met ons op te nemen via info@animalaftercare.nl of ons bellen. Voor meer informatie over het dealerschap kunt u kijken op. https://www.animalaftercare.nl/dealer-worden/

BINNEN 24 UUR ANTWOORD

We staan klaar om u te helpen