Over ons

Het verhaal achter Animal Aftercare.

Naar het zien van hoe zijn dochters elke keer een kistje in elkaar knutselden als hun huisdier overleden was.  Dacht Arno Kortekaas door moet toch eigenlijk iets moois voor zijn, “dat ik samen met mijn dochters/familie afscheid kan nemen van onze huisdier”. Op dat moment was er nog niets op het gebied voor afscheid nemen van huisdieren. Daarom is in 2011 Arno begonnen met Animal Aftercare en heeft de ecologische dierengafkist bedacht.

Met een passie voor dieren heeft Melissa Kortekaas (dochter van Arno) in 2015 Animal Aftercare overgenomen. Op dat moment zat Melissa in het laatste jaar van haar MBO opleiden en ze had net haar Jong Ondernemen Diploma behaald. Met deze kennis heeft ze Animal Aftercare een nieuwe weg is geblazen met succes.

Naast de Webshop werk Melissa ook samen met een aantal dealers in Nederland, zodat u de dierengrafkist zo snel mogelijk in huis heeft. Sinds kort werkt Melissa samen met een Janimalia in België om ook de dierengrafkist sneller bij haar klanten in België te krijgen.  “Wat elk huisdier verdiend een respect of afscheid.”

Hierbij stelt Melissa jullie voor aan drie grote liefdes in haar leven. En de reden waarom ze Animal Aftercare heeft overgenomen. 

Boj                                                                                     Fiddelsticks                                                                     Linux

Waar staat Animal Aftercare voor.

Als bedrijf proberen we iedereen te helpen met het geven van een respectvol afscheid van hun geliefde huisdier. Animal Aftercare heeft verschillende kisten en urnen in hun arsorriment zitten, zodat iedereen op zijn eigen manier afscheid van zijn huisdier kan nemen.

Ook helpen Animal Aftercare met het herinner van uw huisdier door bijvoorbeeld onze herdenkingsaccessoires, de biologische urn en Memory Bloom.

Verzend service.

Animal Aftercare maakt gebruik van de bezorgservice van PostNL. PostNL streeft er naar om uw pakket zo spoedig mogelijk bij uw te brengen. Animal Aftercare zal na ontvangst van betaling uw bestelling zo snel mogelijk verzenden. Het kan 1 tot 2 werkdagen duren voor dat het bestelling bij u is. Vakanties, feestdagen en weekenden en als levertijd anders aangeschreven staat kan dit vertraging opleveren of later aan komen bij u. Wij leveren ook bij elke bestelling een tracktrace code zodat u uw bestelling kan volgen.

Voor meer info van de bezorgservice van PostNL kun u kijken op: www.postnl.nl 

Afhaal service

Afhalen is altijd mogelijk bij de dealers van Animal Aftercare. Op de dealer pagina vind uw meer informatie over de dealers en waar ze gevestigd zijn.

Sinds kort heeft Animal Aftercare zelf ook een afhaalservice voor Steenwijk en Meppel. U kunt dan bij het bestellen op de website kiezen voor een afhaal punt Steenwijk of Meppel. In overleg met Melissa kunt u dan een dag en tijd bepalen wanneer u uw bestelling wilt afhalen.

Meer informatie over de afhaalservice vind u op de pagina contact. 

Spoed zending PostNL

Heeft u het liefste uw pakket morgen al in huis. Dit is mogelijk met de spoed service van PostNL. Gebruikmaken van een spoed service gaat altijd in overleg met Melissa. U kunt Melissa bereiken via. Email: info@animalaftercare.nl of tel. 0620689164.

Wilt u gebruik maken van de spoed service, dan komt er een extra tarief over heen. Let op! Bestel uw bestelling met een spoed service voor 12:00 uur. Zo kunnen wij uw pakket nog op tijd bij een postpunt afleveren.

Spoed service is beschikbaar van maandag t/m donderdag, pakket op vrijdag bestelt worden op maandag bezorgd.
U kunt kiezen voor de volgende mogelijkheden.

De volgende dag voor  9:00 uur geleverd kosten €24,50
De volgende dag voor  10:00 uur geleverd kosten €14,50
De volgende dag voor 12:00 uur geleverd kosten €10,00

Wij verzenden u pakket pas met spoed na goed overleg en ontvangst van betaling.

Voor meer informatie over de spoed service kunt u kijken op www.postnl.nl 
Op feestdagen en weekenden kunt u geen gebruikmaken van de spoed service. Vakantiedag kan vertraging opleveren.