Bezorgen in België

thT4HIwz_400x400

Bezorgoptie ‘ophalen op PostNL-punten’ vervalt
Het is niet meer mogelijk om de optie ‘ophalen op PostNL-punten’ aan te bieden voor pakketten naar België. De consument kan de bezorgoptie niet meer selecteren in de check-out, daarvoor hoef je zelf niets te doen. Het is belangrijk om je klanten hiervan op de hoogte te brengen via je eigen website.

Pakketten op PostNL-punten
De pakketten die voor 18 maart 12:00 uur nog niet zijn opgehaald, blijven opgeslagen op het PostNL-punt. We doen er alles aan om hiervoor een oplossing te vinden. Pakketten die op dit moment onderweg zijn naar gesloten PostNL-punten zullen teruggestuurd worden naar de afzender.

Thuisbezorging
In België geldt een tweede aanbiedpoging. Indien een consument bij de tweede bezorgpoging het pakket niet in ontvangst kan nemen, wordt dit pakket naar een PostNL-punt verstuurd dat openblijft. Consumenten worden op de hoogte gebracht zodra zij hun pakket kunnen ophalen bij de betreffende locatie.

Share this post

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *